Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Westport, Conn. :Praeger, | London :Bloomsbury Publishing,
    UID:
    almafu_9959239880802883
    Umfang: 1 online resource (173 p.)
    ISBN: 979-84-00-65799-3 , 0-313-00136-7
    Inhalt: A study of the business, marketing, banking, economic integration and management practices of the Middle East. It examines the current sociocultural forces that impact the regional business environment, with a particular focus on globalization.
    Anmerkung: Description based upon print version of record. , Preliminaries; Contents; Introduction; 1 Improving International Competitiveness in the Persian Gulf Region An Assessment; 2 The Logic of the Privatization Process: A Selective Study; 3 Determinants of Consumer Behavior in an Islamic Society; 4 An Empirical Investigation of the Role of Languages in Advertisements in the Middle East: The Emerging Challenges and Problems; 5 Religious and Social Context of Management in an Islamic Society; 6 Interest Free Banking Banking on Islam; 7 Middle East Free Trade Association MEFTA; 8 The Economic Cooperation Organization (ECO): , 9 The Export Prospects of Iran: An Analysis of a Country under U S Sanctions10 Agriculture Policy and Prospects in Iran An Overview; Conclusion The Middle East beyond the Year 2000; Selected Bibliography; Index , English
    Weitere Ausg.: ISBN 1-56720-203-9
    Sprache: Englisch
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz