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    Online-Ressource
    Online-Ressource
    New York : Routledge
    UID:
    gbv_685888452
    Umfang: Online-Ressource (x, 164 p)
    Ausgabe: 2nd. ed
    Ausgabe: Online-Ausg. 2009 Electronic reproduction; Available via World Wide Web
    ISBN: 0415395860 , 0415395879
    Serie: Themes in world history
    Inhalt: First Published in 2006. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company
    Anmerkung: Previous ed.: 2001 , Book Cover; Contents; Preface; Acknowledgments; 1 Before modern consumerism; PART I The emergence of consumerism in the West; 2 The emergence of consumerism; 3 The first causes of consumerism; 4 Consumerism across the Atlantic: an early imita; 5 The explosion of consumerism in Western Europe and the United States; 6 The dark side of Western consumerism; PART II Consumerism goes global; 7 Consumerism in Russia; 8 Consumerism in East Asia; 9 Consumerism in Latin Amer; 10 Consumerism in Africa; 11 Consumerism in the Islamic Middle East; PART III Consumerism toward the new century , 12 Consumerism in the contemporary world13 Conclusion: who wins - consumerism or consumers?; Index , Electronic reproduction; Available via World Wide Web
    Weitere Ausg.: ISBN 9780415395861
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe Consumerism in World History : The Global Transformation of Desire
    Sprache: Englisch
    URL: Volltext  (lizenzpflichtig)
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
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