Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    UID:
    gbv_771058020
    Umfang: XVIII, 212 S. , 24 cm
    ISBN: 9789400769908
    Serie: Professional Learning and Development in Schools and Higher Education 8
    Anmerkung: 1. Can the grouping of children in classrooms affect their learning; an introduction to social pedagogy2. Groups and classrooms -- 3. The SPRinG Project: the intervention programme and the evaluation methods -- 4. SPRinG at key stage 1: effective group work with young children -- 5. Improving the effectiveness of collaborative group work at KS2: effects on pupil attainment, classroom behaviour and attitudes -- 6. ScotSPRinG: the effects of group work in Scottish primary schools on attainment, interaction and classroom relationships -- 7. Teachers' experiences of implementing the SPRinG programme in schools -- 8. Conclusions: the contribution of SPRinG to knowledge about collaborative group work.
    Sprache: Englisch
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz