Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Buch
    Buch
    London [u.a.] : Routledge
    UID:
    gbv_792553772
    Umfang: XII, 179 S. , Ill.
    ISBN: 9780415709125
    Serie: Media, culture and social change in Asia series 42
    Inhalt: "This book explores how media stars in Hong Kong are formed, how they relate to popular culture and to media industries in Hong Kong and more widely, and how the phenomenon of stardom is evolving. It considers stardom across a range of media, discusses how Hong Kong stars have been a product of Hong Kong's particular cultural conditions, and how Hong Kong stars have adapted to the new conditions of Chinese rule. It concludes by examining how Hong Kong stars are increasingly popular internationally, and how the case of Hong Kong stars demonstrates the changing nature of media stars worldwide"--
    Anmerkung: Includes bibliographical references and index
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Hongkong ; Medienkunst ; Filmwirtschaft ; Schauspieler ; Berühmte Persönlichkeit ; Massenkultur ; Unterhaltungskunst ; Gesellschaft ; Entwicklung
    URL: Cover
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz