Umfang:
Online-Ressource (1 online resource (336 p.))
,
digital, PDF file(s).
Ausgabe:
Online-Ausg.
ISBN:
9780511667275
Serie:
Cambridge applied linguistics
Inhalt:
Practice as a necessity for learning a second language has been a tacit assumption among language teachers for quite some time; however, the concept has not been widely considered from a theoretical perspective until now. This volume of twelve original articles focuses on the topic, with attention to the four skill areas of reading, writing, listening and speaking. The contributors explore a number of questions including what kind of practice is most effective, in what contexts, and for what kinds of learners. This text will serve as a valuable resource and reference for second-language educators and researchers alike
Anmerkung:
Title from publisher's bibliographic system (viewed on 05 Oct 2015)
Weitere Ausg.:
ISBN 9780521865296
Weitere Ausg.:
ISBN 9780521684040
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe Practice in a second language Cambridge [u.a.] : Cambridge Univ. Press, 2007 ISBN 9780521865296
Weitere Ausg.:
ISBN 9780521684040
Weitere Ausg.:
ISBN 0521865298
Weitere Ausg.:
ISBN 0521684048
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 9780521865296
Sprache:
Englisch
Fachgebiete:
Komparatistik. Außereuropäische Sprachen/Literaturen
Schlagwort(e):
Fremdsprachenlernen
;
Angewandte Linguistik
;
Kognitionswissenschaft
;
Aufsatzsammlung
DOI:
10.1017/CBO9780511667275
URL:
Volltext
(lizenzpflichtig)