Umfang:
Online-Ressource (1 online resource (240 p.))
,
digital, PDF file(s).
Ausgabe:
Online-Ausg.
ISBN:
9780511572241
Inhalt:
This book, first published in 1980, discusses corporate strategy for those interested in applying economic analysis to business problems. Drawing on a wide range of economics and management literature, the book shows how an understanding of industrial economics can help in analysing strategic decisions. Furthermore, the author explains how a firm's development must be adapted to its environment, its history and the experience of its personnel. Other topics discussed include integration and diversity, the growing importance of multinational operations, the strategic role of mergers, and innovation
Anmerkung:
Title from publisher's bibliographic system (viewed on 05 Oct 2015)
Weitere Ausg.:
ISBN 9780521226691
Weitere Ausg.:
ISBN 9780521296106
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 978-052-122-669-1
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 9780521226691
Sprache:
Englisch
DOI:
10.1017/CBO9780511572241
URL:
Volltext
(lizenzpflichtig)