Umfang:
XIII, 354 S. :
,
Ill., graph. Darst.
Ausgabe:
1. ed.
ISBN:
978-0-470-68975-2
Anmerkung:
Includes bibliographical references and index
Sprache:
Englisch
Fachgebiete:
Wirtschaftswissenschaften
Schlagwort(e):
Internationales Marketing
;
Marketingmanagement
;
Strategisches Management
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=019001454&sequence=000004&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=019001454&sequence=000004&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
Mehr zum Autor:
Aaker, David A. 1938-