Umfang:
X, 605 Seiten :
,
Diagramme.
Ausgabe:
Second edition
ISBN:
978-0-415-66005-1
,
978-0-415-66033-4
Serie:
Educational psychology handbook series
Inhalt:
"The field of classroom management is not a neatly organized line of inquiry, but rather consists of many disparate topics and orientations that draw from multiple disciplines. Given the complex nature of the field, this comprehensive second edition of the handbook is an invaluable resource for those interested in understanding it. It provides the field with up-to-date summaries of research on the essential topics from the first edition, as well as fresh perspectives and chapters on new topics. It is the perfect tool for both graduate students and practitioners interested in a field both fascinating and not immediately accessible without the proper guidance"..
Anmerkung:
Frühere Ausg. u.d.T.: Handbook of classroom management : research, practice, and contemporary issues / ed. by Carolyn M. Evertson ..., 2006
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Online-Ausgabe ISBN 978-0-203-07411-4
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Online-Ausgabe ISBN 978-1-135-10684-3
Sprache:
Englisch
Fachgebiete:
Pädagogik
Schlagwort(e):
Unterrichtsdisziplin
;
Unterrichtsorganisation
;
Aufsatzsammlung
;
Aufsatzsammlung
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=027500618&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=027500618&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA