Umfang:
146 Seiten.
ISBN:
978-1-5095-3777-8
,
978-1-5095-3778-5
Serie:
Short introductions
Inhalt:
The origins of media industry studies -- Individuals and roles -- "Production" cultures -- Organizations -- Industries and practices -- The macro view -- Conclusion : future directions for media industry studies
Inhalt:
"This text provides the roadmap to the vibrant area of Media Industry studies"--
Anmerkung:
Includes bibliographical references and index
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Online-Ausgabe, EPUB Media industry studies Cambridge, UK ; Medford, MA : Polity, 2020 ISBN 978-1-5095-3779-2
Sprache:
Englisch
Fachgebiete:
Allgemeines
Schlagwort(e):
Medienwirtschaft
;
Medienkonzern
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=031715803&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=031715803&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA