Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften
    UID:
    almahu_9948664784502882
    Umfang: 1 online resource (96 p.) , 4 ill.
    Ausgabe: 1st, New ed.
    ISBN: 9783653072204
    Inhalt: The main objective of this book is to highlight the most effective use of storytelling in several areas related to communication and the media. Thus, gender studies, political communication, digital media, advertising, crisis communication and PR activities as well as corporate social responsibility have been surveyed with regard to storytelling. The topics covered are: the use of storytelling techniques in advertisements from a gender perspective, storytelling in global advertising, storytelling in corporate social responsibility campaigns through social media, storytelling in Public Relations, storytelling in crisis communication, ‘storytelling’ in the construction of political power: Image creation for political leaders in Turkey.
    Weitere Ausg.: ISBN 9783631681053
    Sprache: Englisch
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz