Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    UID:
    almahu_9949383401402882
    Umfang: 1 online resource (xiv, 203 pages) : , illustrations
    ISBN: 9780203729632 , 0203729633 , 9781351395861 , 1351395866 , 9781351395885 , 1351395882 , 9781351395878 , 1351395874
    Inhalt: "Designed for teachers, psychologists and counsellors, this book presents evidence-based strategies and concepts that help foster a sense of school belonging amongst students. Feeling a sense of school belonging has been linked to better mental health outcomes in adolescents, increased school performance and greater retention rates. Comprised of six modules that explore connecting to parents, teachers, friends, self, learning and help, it can be used in an individual or group context, and also as a therapeutic tool or a prevention tool. Each module has an introductory section outlining how the module may be adapted to different contexts to ensure young people connect with school"--
    Anmerkung: Connecting with teachers -- Connecting with parents -- Connecting with peers -- Connecting with oneself -- Connecting with learning -- Connecting with help.
    Weitere Ausg.: Print version: Allen, Kelly-Ann (Educational psychologist). Boosting school belonging. Abingdon, Oxon ; New York, NY : Routledge, 2019 ISBN 9781138305106
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Electronic books. ; Electronic books.
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz