Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    UID:
    almahu_9949386551502882
    Umfang: 1 online resource (xvi, 199 pages) : , illustrations
    ISBN: 9781003092346 , 1003092349 , 9781000201390 , 1000201392 , 9781000201499 , 100020149X , 9781000201444 , 1000201449
    Serie: Innovations in language learning and assessment at ETS
    Inhalt: "This book introduces a new framework for analyzing second-language (L2) learners' written texts. The authors conducted a major study on changes and differences in English L2 learners' writing performance to advance understanding of the nature of L2 writing development over time, in relation to L2 instruction and testing, and to offer a model that professionals and researchers can use in their own longitudinal and cross-sectional studies of L2 writing development. Grounded in research, data, theory, and technology, this will be a welcome how-to for language test developers, scholars, and graduate students of (L2) writing and assessment"--
    Weitere Ausg.: Print version: Barkaoui, Khaled. Assessing changes in second language writing performance following English language study. New York : Routledge, 2020 ISBN 9780367551919
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Electronic books. ; Electronic books.
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz