Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Berlin ;Boston :De Gruyter Mouton,
    UID:
    almafu_9958355168202883
    Umfang: 1 online resource (204p.): , Num. tab.
    Ausgabe: Reprint 2010
    ISBN: 9783110888003
    Serie: Approaches to Applied Semiotics [AAS] ; 4
    Inhalt: Using both verbal and nonverbal techniques to make its messages as persuasive as possible, advertising has become an integral component of modern-day social discourse designed to influence attitudes and lifestyle behaviors by covertly suggesting how we can best satisfy our innermost urges and aspirations through consumption. This book looks at the categories of this form of discourse from the standpoint of semiotic analysis. It deals with the signifying processes that underlie advertising messages in print, electronic, and digital form.
    Anmerkung: Frontmatter -- , Chapter I Advertising as social discourse -- , Chapter II Creating recognizability for the product -- , Chapter III Creating textuality -- , Chapter IV Advertising and culture -- , Appendix: Exercises for classroom or personal study use -- , Glossary of technical terms -- , Works cited and general bibliography -- , Index , In English.
    Weitere Ausg.: ISBN 978-3-11-017340-6
    Sprache: Englisch
    Fachgebiete: Allgemeines
    RVK:
    URL: Cover
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz