Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Chicago :The University of Chicago Press,
    UID:
    almahu_9949597567602882
    Umfang: 1 online resource (256 pages).
    ISBN: 9780226705033 (ebook) :
    Serie: Chicago scholarship online
    Inhalt: Far from an elite practice reserved for the highly educated, criticism is all around us. We turn to the Yelp reviewers to decide what restaurants are best, to Rotten Tomatoes to guide our movie choices, and to a host of voices on social media for critiques of political candidates, beach resorts, and everything in between. Yet even amid this ever-expanding sea of opinions, professional critics still hold considerable power in guiding how we make aesthetic judgements. Philosophers and lovers of art continue to grapple with questions that have fascinated them for centuries: How should we engage with works of art? What might enhance such encounters? Should some people's views be privileged? Who should count as a critic? And do critics actually help us appreciate art? In 'Two Thumbs Up', Stephanie Ross tackles these questions, revealing the ways that critics influence our decisions, and why that's a good thing.
    Anmerkung: Previously issued in print: 2020.
    Weitere Ausg.: Print version : ISBN 9780226064284
    Sprache: Englisch
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz