Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Linköping :Linkopings Universitet,
    UID:
    almafu_9960947971302883
    Umfang: 1 online resource (101 pages)
    Ausgabe: 1st ed.
    ISBN: 9789179297084 , 9179297080
    Serie: Linköping Studies in Science and Technology. Dissertations Series ; v.2121
    Inhalt: This dissertation by Peter Hallberg explores the intersection of product development and engineering education, focusing on knowledge creation and learning. It addresses the evolving demands on engineering education due to rapidly increasing technological complexity and the need for new competencies. The work proposes tools and approaches for developing and managing engineering curricula, incorporating theories from product development and learning. Key contributions include the use of physical artifacts within educational frameworks such as the CDIO initiative to enhance engineering identity and active learning among students. The intended audience is academic professionals and educators in engineering and educational development.
    Anmerkung: Abstract -- Sammanfattning -- Acknowledgements -- Appended papers -- Abbreviations -- Contents -- 1 Introduction -- 2 Frame of Reference -- 3 Contributions -- 4 Discussion -- 5 Conclusions -- References -- APPENDED PAPERS
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Electronic books.
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz