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    Buch
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    London [u.a.] :Routledge,
    UID:
    almahu_BV036044290
    Umfang: XIV, 218 S. : , graph. Darst. ; , 24cm.
    ISBN: 0-415-40490-8 , 0-415-40491-6 , 978-0-415-40490-7 , 978-0-415-40491-4
    Serie: Communication and society
    Anmerkung: Includes bibliographical references and index. - Introduction: critical engagements with mediated power -- Media policy : communications and the economic inefficiencies of market liberalisation -- Media production : discursive practices, news production, and the mobilisation of bias in public discourse -- Media management and public relations : public media, inter-elite conflict, and power -- Culture, discourse and power : the rediscovery of elite culture and power in media studies -- Mediated politics : the mediation of parliamentary politics -- New and alternative media : the internet and the parliamentary public sphere -- Interest groups and mediated mobilisation : communications in the make poverty history campaign (by Nick Sireau and Aeron Davis) -- Media audiences and effects : the question of the rational audience in the London Stock Exchange
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Online-Ausgabe ISBN 0-203-94582-4
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Online-Ausgabe ISBN 978-0-203-94582-7
    Sprache: Englisch
    Fachgebiete: Politologie , Allgemeines , Soziologie
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    Schlagwort(e): Massenmedien ; Politik ; Politische Kommunikation
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
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