Umfang:
1 Online-Ressource (272 Seiten).
ISBN:
978-1-80041-143-2
Serie:
Early Language Learning in School Contexts 6
Inhalt:
This book focuses on ethical and methodological issues encountered by researchers working with young language learners in school contexts. The chapters are written by researchers working with children in different classroom contexts around the world and highlight how ethical dilemmas and tensions take on a complex form in child-focused research
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe, Paperback ISBN 978-1-80041-141-8
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe, Hardcover ISBN 978-1-80041-142-5
Sprache:
Englisch
Fachgebiete:
Komparatistik. Außereuropäische Sprachen/Literaturen
Schlagwort(e):
Fremdsprachenunterricht
;
Grundschule
;
Aufsatzsammlung
DOI:
10.21832/9781800411432
URL:
Volltext
(URL des Erstveröffentlichers)
URL:
https://doi.org/10.21832/9781800411432
URL:
https://www.degruyter.com/isbn/9781800411432
URL:
https://doi.org/10.21832/9781800411432
URL:
https://www.degruyter.com/isbn/9781800411432