Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Hershey PA : Information Science Reference
    UID:
    b3kat_BV044312605
    Umfang: 1 Online-Ressource (xxvi, 443 Seiten)
    ISBN: 9781609606169
    Serie: Premier reference source
    Inhalt: "This book familiarizes prospective researchers with processes and topics for conducting research in e-learning, addressing Theoretical Frameworks, Empirical Research Methods and Tutorial, Factors Influencing Student Satisfaction and Learning Outcomes, and Other Applications of Theory and Method" - Provided by publisher
    Anmerkung: Includes bibliographical references , 1. Multi-disciplinary studies in online business education: observations, future directions, and extensions / J. B. Arbaugh -- 2. Learning and satisfaction in online communities of inquiry / Zehra Akyol and D. Randy Garrison -- 3. A review of research methods in online and blended business education: 2000-2009 / J. B. Arbaugh, Alvin Hwang and Birgit Leisen Pollack -- 4. An introduction to path analysis modeling using LISREL / Sean B. Eom -- 5. Testing the DeLone-McLean model of information system success in an e-learning context / Sean B. Eom and James Stapleton -- 6. An introduction to structural equation modeling (SEM) and the partial least squares (PLS) methodology / Nicholas J. Ashill -- 7. Using experimental research to investigate students' satisfaction with online learning / Art W. Bangert -- 8. Student performance in e-learning environments: an empirical analysis through data mining / Constanta-Nicoleta Bodea, Vasile Bodea, Ion Gh. Rosca, Radu Mogos and Maria-Iuliana Dascalu -- 9. How to design, develop, and deliver successful e-learning initiatives / Clyde W. Holsapple and Anita Lee-Post -- 10. Quality assurance in e-learning / Stacey McCroskey, Jamison V. Kovach, Xin David Ding, Susan Miertschin and Sharon Lund O'Neil -- 11. Measuring success in a synchronous virtual classroom / Florence Martin, Michele A. Parker and Abdou Ndoye -- , 12. Factors influencing user satisfaction with internet-based e-learning in corporate South Africa / Craig Cadenhead and Jean-Paul Van Belle -- 13. Student personality and learning outcomes in e-learning: an introduction to empirical research / Eyong B. Kim -- 14. A method for adapting learning objects to students preferences / Ana Sanz Esteban, Javier Salda na Ramos and Antonio de Amescua Seco -- 15. Understanding graduate students' intended use of distance education platforms / Mar ia del Carmen Jim enez-Mungu ia and Luis Felipe Luna-Reyes -- 16. Online project-based learning: students' views, concerns and suggestions / Dr. Erman Yukselturk and Dr. Meltem Huri Baturay -- 17. Students' perceptions, interaction and satisfaction in the interactive blended courses: a case study / B unyamin Atici and Yalin Kili c T urel
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 978-1-60960-615-2
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 1-60960-615-9
    Sprache: Englisch
    Fachgebiete: Pädagogik , Psychologie
    RVK:
    RVK:
    RVK:
    Schlagwort(e): Fernunterricht ; Internet ; Computerunterstützter Unterricht ; Lernpsychologie ; Aufsatzsammlung
    URL: Volltext  (URL des Erstveröffentlichers)
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz