Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    UID:
    edocfu_9959327488302883
    Umfang: 1 online resource
    Ausgabe: 2nd ed.
    ISBN: 1118222407 , 9781118222409 , 9781118236369 , 111823636X , 9781118531716 , 111853171X , 9786613652324 , 6613652326
    Serie: Bloomberg financial series
    Inhalt: "The financial industry is under intense pressure to improve profits, retain high-value clients, and maintain brand equity--without straining budgets. The Financial Services Marketing Handbook, Second Edition gives sales and marketing professionals the information they need to stretch more value from each marketing dollar. The Second Edition includes updated case studies and charts. This new edition looks at important topics in the industry such as: Real time monitoring of conversations (e.g., Twitter and Facebook) and the impact on branding and positioning; New info on landing pages, e-mail success factors; Behavioral economics to psychology of money and budgeting"--
    Anmerkung: Series data from the jacket.
    Weitere Ausg.: Print version: ISBN 9781118065716
    Weitere Ausg.: ISBN 1118065719
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Electronic books. ; Electronic books.
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz