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    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Berlin [u.a.] :De Gruyter,
    UID:
    edocfu_BV042349058
    Umfang: 1 Online-Ressource (VII, 286 S.).
    ISBN: 978-3-11-031403-8
    Serie: Studien zur deutschen Literatur 205
    Inhalt: This study examines the mechanisms and processes by which an image of Germany was constructed by examining literary texts, films, a business location initiative, and a media debate. It reveals that the power of these self-images lies specifically in their openness. Images of Germany do not point to an identity that is meant to be static, but instead, document the truly dynamic structure of identification
    Anmerkung: Zugl.: Münster, Univ., Diss., 2012
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe, Hardcover ISBN 978-3-11-031344-4
    Sprache: Deutsch
    Fachgebiete: Germanistik
    RVK:
    Schlagwort(e): Deutsch ; Literatur ; Deutschland ; Nationalbewusstsein ; Film ; Deutschland ; Nationalbewusstsein ; Selbstbild ; Film ; Deutsch ; Literatur ; Selbstbild ; Hochschulschrift
    URL: Volltext  (URL des Erstveröffentlichers)
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
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