Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    UID:
    gbv_1011521962
    Umfang: xix, 215 Seiten , 26 cm
    ISBN: 9781522553694
    Serie: Advances in educational technologies and instructional design book series
    Inhalt: "This book addresses questions surrounding the powerful and growing field of educational assessment and evaluation, and facilitates the efforts of researchers, curriculum developers, academics, analysts, professionals, statisticians, administrators and policymakers to improve operations, prosperity, and interactions within their institutions. It focuses on educational assessment and evaluation process, tools, technologies, policies, and innovations" --
    Inhalt: Impact of learning analytics on assessment of curriculum based test / Dr. Neerja Singh -- An intervention program for advancing the academic performance of international pathway "STAR" / Donna Velliaris -- Implementation and impact of learning analytics on multifarious educational system-technique and process / Manoj Singh -- A study on impact of learning analytics to evaluate student's performance in higher education / Dr. Neerja Singh -- Impact of e-learning analytics on curriculum design and student performance: e-learning / Manoj Kumar -- Challenges of learning analytics execution in educational system / Manoj Singh -- Assessment and evalutaion of student's performance without learning analytics / Sushant Zesu
    Anmerkung: Includes bibliographical references (pages 195-212) and index
    Weitere Ausg.: ISBN 9781522553700
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Lernerfolg ; Evaluation ; Curriculumentwicklung ; Aufsatzsammlung
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz