Umfang:
1 Online-Ressource (xviii, 335 p)
,
ill
ISBN:
9781845420765
Serie:
Edward Elgar E-Book Archive
Inhalt:
This absorbing book examines the period of massive structural adjustment taking place in the wine industry. For many centuries wine was very much a European product. While that is still the case today--three-quarters of world wine production, consumption and trade involve Europe and most of the rest involves just a handful of New World countries settled by Europeans--the importance of exports from non-European countries has risen dramatically over the past decade
Inhalt:
pt. 1. Overview -- pt. 2. The old world -- pt. 3. The new world -- pt. 4. Other emerging markets
Anmerkung:
Includes bibliographical references and index
Weitere Ausg.:
ISBN 9781843764397 (hardback)
Weitere Ausg.:
ISBN 9781845425142 (pbk.)
Weitere Ausg.:
ISBN 1843764393 (cased)
Weitere Ausg.:
Available in another form ISBN 1843764393 (cased)
Weitere Ausg.:
Elektronische Reproduktion von The world's wine markets Cheltenham [u.a.] : Edward Elgar, 2004 ISBN 1843764393
Weitere Ausg.:
ISBN 1845425146
Weitere Ausg.:
ISBN 9781845425142
Sprache:
Englisch
Fachgebiete:
Wirtschaftswissenschaften
,
Land-, Forst-, Fischerei- und Hauswirtschaft. Gartenbau
Schlagwort(e):
Weinmarkt
;
Globalisierung
;
Bibliografie
DOI:
10.4337/9781845420765
URL:
Volltext
(Deutschlandweit zugänglich)
URL:
Deutschlandweit zugänglich