Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Buch
    Buch
    Dordrecht [u.a.] : Springer
    UID:
    gbv_1617130206
    Umfang: XIX, 263 S. , Ill., graph. Darst.
    ISBN: 9789400740945 , 9400740948
    Serie: Studies in educational leadership 16
    Anmerkung: Literatur- und URL-Angaben , Part 1.INTRODUCTION -- Educational reform, standards, and school leadership -- Part 2.INTERNATIONAL PERSPECTIVES -- Responsibility in a high-accountability system: leading schools in England -- Instructional leadership in the era of no child left behind: perspectives from the United States -- Educational leadership in the context of low-stakes accountability: the Canadian perspective -- Pathways of educational leadership: monitoring and developing skill levels among educational leaders in Australia -- The shape and shaping of school leadership in Aotearoa New Zealand -- Policy and practice in Swedish education, assessment, and school leadership -- Standardization, deregulation, and school administration reform in Japan -- School leadership, accountability, and assessment reform in Hong Kong -- Leadership in Qatar's educational reform -- Part 3.Conclusion -- Thoughts on school leadership policy, practice, and future inquiry.
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Online-Ausgabe Volante, Louis School Leadership in the Context of Standards-Based Reform Dordrecht : Springer Netherlands, 2012 ISBN 9789400740952
    Sprache: Englisch
    Fachgebiete: Pädagogik
    RVK:
    RVK:
    Schlagwort(e): Schulleitung ; Schulpolitik ; Schulreform ; Internationaler Vergleich ; Aufsatzsammlung
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz