Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    UID:
    gbv_1737364891
    Umfang: viii, 247 Seiten , Illustrationen, Diagramme
    ISBN: 9783030511814 , 9783030511845
    Serie: Challenges in physics education
    Inhalt: This book describes novel approaches designed to enhance the professional training of physics teachers, and explores innovations in the teaching and learning of physics in the classroom and laboratory. It features selected contributions from the International Research Group on Physics Teaching (GIREP) and Multimedia in Physics Teaching and Learning (MPTL) Conference, held in Donostia-San Sebastian, Spain, in July 2018, which brought together two communities: researchers in physics education and physics teachers. The book covers a broad range of topics, highlighting important aspects of the relationship between research and innovation in the teaching of physics, and presenting fresh insights to help improve learning processes and instruction. Offering a contemporary vision of physics teaching and the learning process, the book is of interest to all teachers and researchers committed to teaching and learning physics on the basis of good evidence.
    Anmerkung: Literaturangaben
    Weitere Ausg.: ISBN 9783030511821
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Online-Ausgabe Research and innovation in physics education Cham : Springer International Publishing AG, 2020 ISBN 9783030511821
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Physikunterricht ; Konferenzschrift
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz