Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    London [England] : Bloomsbury Academic | [London, England] : Bloomsbury Publishing
    UID:
    gbv_1831431505
    Umfang: 1 Online-Ressource (192 pages) , illustrations (black and white)
    Ausgabe: First edition
    Ausgabe: Also published in print
    ISBN: 9781350002081
    Inhalt: "This book investigates disabled children's learning with digital technologies such as mobile devices and the internet. Sue Cranmer explores the ways in which digital technologies can support or act as barriers to disabled children's learning and inclusion in mainstream schools, drawing on international persepctives and the results of a recent study of 13-17 year old disabled students and their teachers in mainstream schools"--
    Anmerkung: Includes bibliographical references and index , Introduction -- Understanding disabled children and digital technologies -- Social inclusion, inclusive education and digital inclusion -- The potential of digital technologies for learning and introducing the Illustrative Project -- Children's uses and experiences of digital technologies for learning -- Digital skills and competences including online safety and risk -- Teacher perspectives -- Conclusions and implications. , Also published in print
    Weitere Ausg.: ISBN 9781350002074
    Weitere Ausg.: ISBN 9781350002050
    Weitere Ausg.: ISBN 1350002054
    Weitere Ausg.: ISBN 9781350002067
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 9781350002050
    Sprache: Englisch
    Schlagwort(e): Electronic books
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz