Umfang:
XVII, 554 S.
,
Ill., graph. Darst., Kt.
ISBN:
1405198702
,
9781405198707
Serie:
Handbooks in communication and media
Inhalt:
"Bringing together the perspectives of more than 40 internationally acclaimed authors, The Handbook of Global Media Research explores competing methodologies in the dynamic field of transnational media and communications, providing valuable insight into research practice in a globalized media landscape. Provides a framework for the critical debate of comparative media research Posits transnational media research as reflective of advanced globalization processes, and explores the role and responsibility this bestows it with Articulates the key themes and competing methodological approaches in a dynamic and developing field Showcases the perspectives and ideas of 30 leading internationally acclaimed scholars Offers a platform for the discussion of crucial issues from a variety of theoretical, methodical and practical viewpoints"--
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Online-Ausgabe The Handbook of Global Media Research Chichester : John Wiley & Sons, 2012 ISBN 1118255275
Weitere Ausg.:
ISBN 1118255267
Weitere Ausg.:
ISBN 1118255291
Weitere Ausg.:
ISBN 9781118255278
Weitere Ausg.:
ISBN 9781118255261
Weitere Ausg.:
ISBN 9781118255292
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Online-Ausgabe Handbook of global media research Hoboken, N.J : Wiley-Blackwell, 2012 ISBN 9781118255278
Weitere Ausg.:
ISBN 1118255275
Weitere Ausg.:
ISBN 9781118255261
Weitere Ausg.:
ISBN 1118255267
Weitere Ausg.:
ISBN 9781118255292
Weitere Ausg.:
ISBN 1118255291
Weitere Ausg.:
Online-Ausg. The handbook of global media research Malden, MA : Wiley-Blackwell, a John Wiley & Sons, Ltd., Publication, 2012 ISBN 9781118255292
Sprache:
Englisch
Fachgebiete:
Allgemeines
Schlagwort(e):
Massenmedien
;
Globalisierung
;
Medienforschung
;
Massenmedien
;
Internationaler Vergleich
;
Aufsatzsammlung