Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Boston, MA : Springer
    UID:
    gbv_749234849
    Umfang: Online-Ressource (XIV, 176 p) , digital
    Ausgabe: Springer eBook Collection. Business and Economics
    ISBN: 9781441989291
    Serie: International Series In Quantitative Marketing 15
    Inhalt: Game theory has proven useful to represent and conceptualize problems of conflict and cooperation in a formal way, and to predict the outcome of such situations. Differential games are dynamic games that are particularly designed to study systems where observations and decisions are made in real time. The book conveys to the reader the state of the art of research in marketing applications of differential game theory. This research started about 25 years ago and the literature has now reached an extent and a maturity that makes it natural to take stock. The book deals with differential games in advertising, pricing, and marketing channels, as well as with marketing-production and pricing-advertising interfaces. It provides also a tutorial on main concepts in differential games
    Weitere Ausg.: ISBN 9781461347248
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 9781461347248
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 9781402076138
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 9781441989307
    Sprache: Englisch
    URL: Volltext  (lizenzpflichtig)
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz