Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Cambridge : Cambridge University Press
    UID:
    gbv_883412136
    Umfang: Online-Ressource (1 online resource (280 p.)) , digital, PDF file(s).
    Ausgabe: Online-Ausg.
    ISBN: 9780511610431
    Inhalt: This clear and informative textbook is designed to help the student achieve optimal success as a language learner and user. Aimed at beginning to intermediate undergraduates and above, it teaches students to understand their own preferences in learning, to develop individual learning plans and approaches, and to select appropriate learning strategies. The authors - all leading experts in language teaching - base their advice on theories of learning, cognition, and memory, concepts which they explain in simple and accessible terms. The book is divided into three sections - learning, language, and communication - and provides students with communicative strategies for use in real-life interaction with native speakers. Each chapter contains an overview and review section, with learning activities that students can carry out by themselves, in groups, or in the classroom. Equally suitable for use both by individuals and as a class text, this book will become an invaluable resource for all language learners
    Inhalt: Planning foreign-language study -- Understanding the role of cognition in the learning process -- Learning styles and learning strategies -- Understanding feelings and personality in language learning -- Interpersonal dynamics in the learning process -- Verbal language -- Sociolinguistics : the right expression -- Unspoken communication -- Self-regulation and learner autonomy -- Controlling spoken and written communication -- Epilogue:from here to there : attaining near-native proficiency
    Anmerkung: Title from publisher's bibliographic system (viewed on 05 Oct 2015)
    Weitere Ausg.: ISBN 9780521837514
    Weitere Ausg.: ISBN 9780521546638
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe Leaver, Betty Lou Achieving success in second language acquisition Cambridge [u.a.] : Cambridge Univ. Press, 2005 ISBN 052154663X
    Weitere Ausg.: ISBN 0521837510
    Weitere Ausg.: ISBN 9780521837514
    Weitere Ausg.: ISBN 9780521546638
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 9780521837514
    Sprache: Englisch
    Fachgebiete: Komparatistik. Außereuropäische Sprachen/Literaturen
    RVK:
    Schlagwort(e): Fremdsprachenlernen ; Lehrbuch
    URL: Volltext  (lizenzpflichtig)
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz