Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    UID:
    kobvindex_INTNLM010900128
    Umfang: 1 online resource (xxii, 772 p) , ill
    ISBN: 9781781002445
    Serie: Edward Elgar E-Book Archive
    Inhalt: part 1. Introduction and overview -- part 2. Perspectives in B2B research -- part 3. B2B marketing mix and strategy -- part 4. Inter-firm relationships in B2B markets -- part 5. Personal selling and sales management -- part 6. Technology and B2B marketing -- part 7. Methodological issues
    Inhalt: This insightful Handbook provides a comprehensive state-of-the-art review of business-to-business marketing. It supplies an overview and pioneers new ideas relating to the activity of building mutually value-generating relationships between organizations--from businesses to government agencies to not-for-profit organizations--and the many individuals within them
    Anmerkung: Includes bibliographical references and indexes
    Weitere Ausg.: Available in another form ISBN 9781849801423(hardback)
    Weitere Ausg.: ISBN 9781781005361(pbk.)
    Weitere Ausg.: ISBN 9781781005361
    Weitere Ausg.: ISBN 9781849801423
    Sprache: Englisch
    URL: FULL  ((Currently Only Available on Campus))
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz