Format:
XX, 218 S. : graph. Darst.
ISBN:
3-8244-7128-0
Series Statement:
Gabler Edition Wissenschaft : Business-to-Business-Marketing
Note:
Zugl.: Münster (Westfalen), Univ., Diss., 1999
Language:
German
Subjects:
Economics
Keywords:
Investitionsgütermarketing
;
Kundenmanagement
;
Beziehungsmanagement
;
Industriebetrieb
;
Beziehungsmanagement
;
Kundenmanagement
;
Verbraucherzufriedenheit
;
Hochschulschrift
;
Hochschulschrift
;
Hochschulschrift
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=008882902&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=008882902&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA