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    Online-Ressource
    Online-Ressource
    Hershey PA : Business Science Reference, an imprint of IGI Global
    UID:
    b3kat_BV044438507
    Umfang: 1 Online-Ressource (xix, 409 Seiten) , Illustrationen, Diagramme
    ISBN: 9781466644311 , 9781466644328
    Serie: Research essentials
    Inhalt: "This book explores important social issues that call for reform such as health care, self-perceptions, and corporate responsibilities to the environment, giving readers a guide to understanding and appreciation behind social marketing and how it can be used to positively alter social conscience and create social change"--Provided by publisher.
    Anmerkung: Includes bibliographical references and index
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 978-1-4666-4430-4
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 1-4666-4430-3
    Sprache: Englisch
    Fachgebiete: Wirtschaftswissenschaften
    RVK:
    Schlagwort(e): Aufsatzsammlung
    URL: Volltext  (URL des Erstveröffentlichers)
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
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