Your email was sent successfully. Check your inbox.

An error occurred while sending the email. Please try again.

Proceed reservation?

Export
  • 1
    UID:
    gbv_73265839X
    Format: 278 S , zahlr. Ill , 243 mm x 170 mm
    Edition: 3., aktualisierte und erw. Aufl
    ISBN: 389986185X , 9783899861853
    Content: Die fachkundigen Autoren, Armin Angerer, Barbara Baumann / Gerd Baumann, Ruedi Baur, Matthias Beyrow, Christoph Böninger, Uwe R. Brückner, Norbert W. Daldrop, Danijela Djokic/Martin Grothmaak, Frank Heidmann, Regina Henkel, Thomas Hundt / Ingo Zirngibl, Martin Jordan / Christian Vatter, Petra Kiedaisch, Claus Koch, Mark Lehmann /Carl-Frank Westermann, Thomas Manss, Jons Messedat, Michael Ostertag-Henning, Paul Paulousek, Florian Pfeffer, Jochen Rädeker, Jürgen R. Schmid, Erik Spiekermann, Wolfgang Strack, Andreas Uebele, bringen ihre Beiträge auf den neuesten Stand oder ergänzen weitere relevante Themen: Corporate Architecture, Audio, Books, Codes, Events, Fashion, Film, Industrial Design, Interface Design, Marke, Motion, Orientierungssysteme, Packaging, Product Design, Scenography, Sound, Typography, Service Design sind die Stichworte, die jeweils von Experten auf ihrem Gebiet analysiert und beleuchtet werden.
    Note: Literaturverz. S. 271-274
    Later: Gefolgt von Corporate Identity & Corporate Design 4.0
    Language: German
    Subjects: Economics , General works
    RVK:
    RVK:
    RVK:
    RVK:
    Keywords: Corporate Identity ; Corporate Identity ; Corporate Design ; Unternehmenskultur ; Aufsatzsammlung ; Einführung
    Author information: Beyrow, Matthias 1970-
    Author information: Kiedaisch, Petra 1967-
    Library Location Call Number Volume/Issue/Year Availability
    BibTip Others were also interested in ...
Close ⊗
This website uses cookies and the analysis tool Matomo. Further information can be found on the KOBV privacy pages