Format:
198 Seiten :
,
Diagramme.
Edition:
1. Auflage
ISBN:
978-3-531-17296-5
Language:
German
Subjects:
Economics
,
German Studies
,
General works
,
Sociology
Keywords:
Unternehmen
;
Öffentlichkeitsarbeit
;
World Wide Web 2.0
;
Unternehmen
;
Öffentlichkeitsarbeit
;
World Wide Web 2.0
;
Soziale Software
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=020325564&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=020325564&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
Author information:
Bernet, Marcel