Format:
V, 241 S. :
,
Ill., graph. Darst.
ISBN:
978-3-00-045761-6
Note:
Bamberg, Univ., Diss., 2014
Language:
English
Subjects:
Economics
Keywords:
Markenpolitik
;
Markenbekanntheit
;
Psychologie
;
Marketingtheorie
;
Hochschulschrift
;
Hochschulschrift
;
Hochschulschrift
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=027360744&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=027360744&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
Author information:
Rauschnabel, Philipp A. 1984-