Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    Online-Ressource
    Online-Ressource
    New York ; : Routledge, Taylor & Francis Group,
    UID:
    almahu_9949420233402882
    Umfang: 1 online resource (xxx, 267 pages).
    ISBN: 9781003266525 , 1003266525 , 9781000761900 , 1000761908 , 9781000762419 , 1000762416
    Serie: Routledge studies in trust research
    Inhalt: "Trust and Digital Business: Theory and Practice brings together the theory and practice of trust and digital business. The book offers a look at the current state, including a comprehensive overview of both research and practical applications of trust in business. Readers will gain from this book in the following areas: knowledge across disciplines on trust in business, theoretical underpinnings of trust and how it sustains itself through digital dissemination, and empirically-validated practice regarding trust and its related concepts. The international team of authors from seven countries (Finland, Germany, Italy, Malaysia, Poland, Turkey, and the United States) ensures the diversity and quality of the content. The intended audiences of this book are professionals, scholars, and students"--
    Anmerkung: Section I. Theory of trust -- Section II. Application of trust theory.
    Weitere Ausg.: Print version: Trust and digital business. New York, NY : Routledge, 2023 ISBN 9781032210520
    Sprache: Englisch
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz