Format:
296 S. :
,
Ill., Kt.
ISBN:
978-3-422-06816-2
Series Statement:
Kunstwissenschaftliche Studien 152
Note:
Zugl. Freiburg, Univ., Diss., 2006
Language:
German
Keywords:
Luxusgut
;
Markenimage
;
Ladenbau
;
Corporate Design
;
Kaufhaus
;
Architektur
;
Architektur
;
Architektur
;
Architektur
;
Architektur
;
Hochschulschrift
;
Hochschulschrift
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=016780445&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=016780445&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
Author information:
Müller-Rees, Vanessa.