Format:
LXII, 298 S. :
,
Ill., graph. Darst.
ISBN:
3-8300-1522-4
Series Statement:
Merkur 7
Note:
Zugl.: Darmstadt, Techn. Univ., Diss., 2004
Language:
German
Subjects:
Economics
Keywords:
Privatkundengeschäft
;
Markenpolitik
;
Strategisches Management
;
Privatkundengeschäft
;
Markenpolitik
;
Wertorientiertes Management
;
Hochschulschrift
;
Hochschulschrift
;
Hochschulschrift
;
Hochschulschrift
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=012928124&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=012928124&sequence=000002&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA