Your email was sent successfully. Check your inbox.

An error occurred while sending the email. Please try again.

Proceed reservation?

Export
  • 1
    Online Resource
    Online Resource
    Wiesbaden : Deutscher Universitätsverlag
    UID:
    b3kat_BV041615546
    Format: 1 Online-Ressource (XV, 256 S.)
    ISBN: 9783663146575 , 9783824400768
    Series Statement: DUV Wirtschaftswissenschaft
    Note: 1 Einführung -- 2. Zum Verständnis der Corporate Identity -- 3. Die Struktur der Corporate Identity -- 4. Corporate Identity als idealtypisches Konzept -- 5. Wirkungsansprüche und Wirkungsbereiche einer Corporate Identity -- 6. Die Notwendigkeit eines Corporate Identity-Konzeptes im Kreditwesen -- 7. Corporate Identity bei Unternehmens-Zusammenschlüssen im Kreditwesen -- 8. Schluß -- Interviews -- Tabelle
    Language: German
    Keywords: Kreditwesen ; Unternehmenserfolg ; Corporate Identity ; Corporate Identity ; Kreditinstitut ; Bank ; Corporate Identity ; Unternehmensphilosophie ; Hochschulschrift
    Library Location Call Number Volume/Issue/Year Availability
    BibTip Others were also interested in ...
Close ⊗
This website uses cookies and the analysis tool Matomo. Further information can be found on the KOBV privacy pages