Your email was sent successfully. Check your inbox.

An error occurred while sending the email. Please try again.

Proceed reservation?

Export
  • 1
    Online Resource
    Online Resource
    Berlin : Oldenbourg Wissenschaftsverlag
    UID:
    gbv_165475885X
    Format: 1 Online-Ressource , Zahlr. Abb.
    Edition: 4., überarbeitete und aktualisierte Auflage. Reprint 2018
    ISBN: 9783486786262
    Content: Endlich ein umfassendes, anspruchsvolles und dennoch knappes Marketing-Lehrbuch, bereits in vierter Auflage. Der Autor versteht es, auf nur 224 Seiten das gesamte moderne Marketing darzustellen.
    Note: In German
    Additional Edition: ISBN 9783486229172
    Additional Edition: Erscheint auch als Druck-Ausgabe ISBN 9783486229172
    Additional Edition: Erscheint auch als Druck-Ausgabe Weeser-Krell, Lothar M., 1929 - Marketing München [u.a.] : Oldenbourg, 1994 ISBN 3486229176
    Language: German
    Subjects: Economics
    RVK:
    Keywords: Marketing
    URL: Volltext  (lizenzpflichtig)
    URL: Cover
    URL: Cover
    Library Location Call Number Volume/Issue/Year Availability
    BibTip Others were also interested in ...
Close ⊗
This website uses cookies and the analysis tool Matomo. Further information can be found on the KOBV privacy pages