Your email was sent successfully. Check your inbox.

An error occurred while sending the email. Please try again.

Proceed reservation?

Export
  • 1
    Online Resource
    Online Resource
    Berlin, Heidelberg : Springer
    UID:
    gbv_1654804681
    Format: Online-Ressource (XVIII, 294 S. 23 Abb. in Farbe, online resource)
    ISBN: 9783662549445
    Series Statement: Springer-Lehrbuch
    Content: Einführung -- I Konsum, Markt, Werbung -- Konsum -- Kunden -- Angebot -- Marktforschung -- Werbung -- II Arbeit, Organisation, Personal -- Arbeit -- Organisation -- Personal -- III Geld, Gesellschaft, Entwicklung -- Finanzpsychologie -- Gesellschaft -- Entwicklung -- Schlussbemerkungen. .
    Content: .
    Additional Edition: ISBN 9783662549438
    Additional Edition: Erscheint auch als Wirtschaftspsychologie für Bachelor Berlin, Germany : Springer, 2018 ISBN 3662549433
    Additional Edition: ISBN 9783662549438
    Language: German
    Subjects: Economics , Psychology
    RVK:
    RVK:
    Keywords: Wirtschaftspsychologie ; Wirtschaftspsychologie ; Lehrbuch
    URL: Volltext  (lizenzpflichtig)
    URL: Volltext  (lizenzpflichtig)
    URL: Cover
    Author information: Fichter, Christian 1971-
    Library Location Call Number Volume/Issue/Year Availability
    BibTip Others were also interested in ...
Close ⊗
This website uses cookies and the analysis tool Matomo. Further information can be found on the KOBV privacy pages