Umfang:
1 Online-Ressource (viii, 223 Seiten)
ISBN:
9780429055089
,
9780429619687
,
9780429621833
,
9780429617539
Serie:
Routledge research in sport business and management
Inhalt:
Introduction -- Major trends in the sport industry -- The sport brand -- The role of sport in destination branding strategies -- Marketing sport for development and peace : an introduction -- Sport events, economic impact and regulation -- Football club equipment manufacturers strategy and internationalization -- Be ready to be excited : the wWE's marketing strategy and economic model -- The establishment and management of sports arenas : a neo-marketing approach -- Conclusion : towards new horizons in global sports marketing.
Weitere Ausg.:
ISBN 9780367151096
Weitere Ausg.:
ISBN 036715109X
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe International sport marketing London : Routledge, 2019 ISBN 9780367151096
Sprache:
Englisch
Fachgebiete:
Wirtschaftswissenschaften
DOI:
10.4324/9780429055089
URL:
https://doi.org/10.4324/9780429055089