Ihre E-Mail wurde erfolgreich gesendet. Bitte prüfen Sie Ihren Maileingang.

Leider ist ein Fehler beim E-Mail-Versand aufgetreten. Bitte versuchen Sie es erneut.

Vorgang fortführen?

Exportieren
  • 1
    UID:
    gbv_1810160286
    Umfang: 1 Online-Ressource (X, 611 Seiten) , Illustrationen, Diagramme
    ISBN: 9783110718638 , 9783110718737
    Inhalt: Brand Fusion: Purpose-driven brand strategy presents a compelling case for what consumers, customers, employees, and wider society are now demanding from companies – the development of brands that deliver profi t with purpose, are sustainable, and create mutually benefi cial meaning. It fuses theory-practice-application to purpose-driven brand strategies in order to develop a unique approach that has comprehensive theoretical underpinning as well as practical and thought-provoking lessons from industry. Data-driven case studies from a broad range of brands and contexts show the application of this learning–from micro-brands to corporates; charities to technology companies; retirement villages to aspiring high-growth start-ups. Brand Fusion: Purpose-driven brand strategy is an in-depth analysis of the philosophy and practice behind creating a purposeful brand
    Anmerkung: In English
    Weitere Ausg.: ISBN 9783110718348
    Weitere Ausg.: Erscheint auch als Druck-Ausgabe Smith, Terry, 1955 - Brand fusion Berlin : De Gruyter, 2022 ISBN 9783110718348
    Weitere Ausg.: ISBN 3110718340
    Sprache: Englisch
    Fachgebiete: Wirtschaftswissenschaften
    RVK:
    Schlagwort(e): Markenpolitik ; Marketing ; Strategisches Management
    URL: Cover
    Mehr zum Autor: Smith, Terry 1955-
    Bibliothek Standort Signatur Band/Heft/Jahr Verfügbarkeit
    BibTip Andere fanden auch interessant ...
Schließen ⊗
Diese Webseite nutzt Cookies und das Analyse-Tool Matomo. Weitere Informationen finden Sie auf den KOBV Seiten zum Datenschutz