Umfang:
1 Online-Ressource (viii, 196 Seiten)
ISBN:
9781800412477
,
9781800412460
Serie:
Psychology of language learning and teaching 18
Inhalt:
This book opens a narrative window into the experiences of learners who achieve nativelike proficiency and offers insights into their pathways to success. Tying together themes of motivation, cognition and identity, the authors explore how these learners became so successful and whether their success can be repeated by others
Anmerkung:
Literaturverzeichnis: Seite 177 - 188
,
In English
Weitere Ausg.:
ISBN 9781800412453
Weitere Ausg.:
ISBN 9781800412446
Weitere Ausg.:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe Dörnyei, Zoltán, 1960 - Lessons from exceptional language learners who have achieved nativelike proficiency Bristol : Multilingual Matters, 2023 ISBN 9781800412453
Weitere Ausg.:
ISBN 9781800412446
Sprache:
Englisch
Fachgebiete:
Anglistik
DOI:
10.21832/9781800412460
URL:
https://doi.org/10.21832/9781800412460
URL:
https://www.degruyter.com/isbn/9781800412460