Format:
502 S. ;
,
21 cm.
Edition:
1. Aufl.
ISBN:
978-3-8266-9185-0
,
3-8266-9185-7
Uniform Title:
The new rules of marketing & PR
Note:
Auf dem Umschlag irrtümlich als 3. Aufl. bez.
Language:
German
Subjects:
Economics
Keywords:
Online-Marketing
;
Öffentlichkeitsarbeit
;
World Wide Web 2.0
;
Soziale Software
;
Marketing
;
World Wide Web 2.0
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=024738935&sequence=000001&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
URL:
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&local_base=BVB01&doc_number=024738935&sequence=000004&line_number=0002&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
Author information:
Scott, David Meerman