Format:
1 Online-Ressource (272 Seiten).
ISBN:
978-1-80041-143-2
Series Statement:
Early Language Learning in School Contexts 6
Content:
This book focuses on ethical and methodological issues encountered by researchers working with young language learners in school contexts. The chapters are written by researchers working with children in different classroom contexts around the world and highlight how ethical dilemmas and tensions take on a complex form in child-focused research
Additional Edition:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe, Paperback ISBN 978-1-80041-141-8
Additional Edition:
Erscheint auch als Druck-Ausgabe, Hardcover ISBN 978-1-80041-142-5
Language:
English
Subjects:
Comparative Studies. Non-European Languages/Literatures
Keywords:
Fremdsprachenunterricht
;
Grundschule
;
Aufsatzsammlung
DOI:
10.21832/9781800411432
URL:
Volltext
(URL des Erstveröffentlichers)
URL:
https://doi.org/10.21832/9781800411432
URL:
https://www.degruyter.com/isbn/9781800411432
URL:
https://doi.org/10.21832/9781800411432
URL:
https://www.degruyter.com/isbn/9781800411432